بسیج مدرسه عشق است

پیام شهید حاج یدالله کلهر درباره بسیج و بسیجیان

بسیج مدرسه عشق است

بسیجیان نور چشم امت حزب الله می‌باشند رادمردانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی به مادیات و دنیا همیشه در صحنه‌های نبرد و مشکلات و مصائب مانند کوهی استوار قدم برداشته و دست و پنجه نرم می‌کنند و خواهند کرد.

آن عزیزان کسانی هستند که بازوان پرتوان آنها زیارتگاه بزرگ مرد عصرمان امید کلیه مسلمین و مستضعفین جهان یعنی خمینی کبیر می‌باشد.

پس ای کسانی که با این عزیزان الهی برخورد خوب ندارید. به شما می‌گویم شما هنوز پس از چند سال انقلاب و دادن این همه شهید که هرکدام اسوه‌ای بودند خودتان را هم نشناختید تا برسد این گل‌های باغ بهشتی را. وای بر شما اگر رفتار و برخوردتان را با این بسیجی‌های معصوم خوب نکنید. کافی است فقط دلشان را بشکنید. آن وقت نه دنیایی برای شما باقی خواهد ماند و نه آخرتی.

و اما ای برادران بسیج، ای روشنایی دیدگان ملت می‌دانید که چقدر به شما علاقه دارم و شما را از صمیم قلب دست دارم شماها هم سعی کنید همیشه همان بسیجی واقعی بمانید و در تمام برخوردهایتان همان گونه باشید که مردم فکر می‌کنند. همانطور که امام عزیز درمورد شما می‌گوید باشید و اگر کسی هم خود را بسیجی جا می‌زند ولی در عمل یک بسیجی نیست اول او را با اعمال و رفتار خود ارشاد کنید ولی اگر دیدید قابل ارشاد نیست با او رفت و آمد نکنید تا از نام شما سوء استفاده نکند.

کوچک همه بسیجیان

کلهر

قسمتی از وصایای سردار رشید اسلام شهید حاج یدالله کلهر

به برادران سلحشور و عزیز بسیج


More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن