شهید حسن خان احمدلو

شهید حسن خان احمدلو

 

نام پدر: علی

نام مادر: پوزمین

تاریخ تولد: ۱۳۴۷

محل تولد: زنجان

تحصیلات: دیپلم

تاریخ شهادت: ۲۳ دی ۱۳۶۵

محل شهادت: شلمچه

گردان: حضرت علی اکبر(ع)

مزار: رباط کریم – روستای اسماعیل آباد

آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

 

وصیتنامه شهید حسن خان احمدلو

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با سلام و درود بر امام زمان(عج) و نائب بر حقش خمینی بت شکن و رزمندگان اسلام و شهدای جان بر کف از صدر اسلام تا کنون.

سلام علیکم

پدر و مادر گرامیم، امیدوارم که این فرزند حقیرتان را که همیشه باعث دردسر بوده ببخشید و حلال کنید. امیدوارم اینگونه باشد. من تنها حرفی که برای شما دارم این است که از امام امت دست برندارید و برای ظهور آقا امام زمان(عج) بسیار دعا کنید و منتظر ظهور ایشان باشید.

از اینکه فرزندتان را در راه خدا از دست داده اید به هیچ وجه ناراحت نباشید و اندوهی به دل راه ندهید، چون این یک امانت بود که خداوند به شما سپرده بود و شما به نحو احسن آن را به خودش پس دادید. امیدوارم که خداوند به شما پدر و مادر گرامی و عزیز صبر و اجر عظیم عطا بفرماید.

همچنین به برادران و خواهران این سخن را دارم که راه شهدا را ادامه بدهند و برای ادامه این راه باید درس هایشان را خوب بخوانید و با مبارزه کردن در این سنگر مشت کوبنده ای به دهان ابر جنایتکاران شرق و غذب بزنید. در ضمن من ناراحت نباشید و سعی کنید که در همه حال پشتیبان پدر و مادر و انقلاب اسلامی باشید.

پدر و مادر، برای دفنم، من هیچ جایی را مشخص نمی کنم هر کجا را که شما صلاح می دانید دفنم کنید. امیدوارم حلالم کنید و در ضمن از بقیه فامیل ها خصوصاً از خواهر عزیزم فاطمه حلالیت بطلبید. امیدوارم که همگی من را حلال کنید.

آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

 

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن