دوازدهمین جلسه مجمع لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)

دوازدهمین جلسه مشترک مجمع لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)علیه السلام با حضور سردارحاج علی فضلی، هیات امناء مجمع، مسئولین کمیته ها ، فرماندهان قرارگاههای پژوهشی و اعضای شورای اجرایی برگزار شد.

در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰، از نخستین ساعات سه شنبه ۲۴ اسفند، فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا، همسنگران دیروز و یاران امروز، در باغ موزه دفاع مقدس گرد هم جمع شدند و مسئولین قرارگاه ها و کمیته های این یگان، گزارش فعالیت یک سال گذشته خود را ارائه کردند.

این نشست که همزمان با سالروز شهادت سردار سرافراز لشکر سیدالشهدا علیه السلام؛ شهید حاج کاظم رستگار برگزار می شد، مهمانان ویژه ای داشت.

علاوه بر سردار ذوالقدر که علی رغم کسالت، در دقایق پایانی جلسه، با حضور خود، بر غنای آن افزود، آمدن دختر بزرگوار سردار شهید حاج کاظم رستگار به همراه همسر و فرزند خود، حاضران را به وجد آورد.

محدثه رستگار، دقایقی را برای دوستان و همسنگران پدر شهیدش درد و دل کرد. او از محبت یاران پدر قدردانی نمود و در حالی که مهر پدرانۀ سردار حاج علی فضلی را ارج نهاد، گفت: مهر و محبت سردار فضلی، در طول این سالها، فراز و نشیب نداشته و همیشه و در همه حال، سایه لطف او را بر سر خود دانست. محدثه رستگار که به حق می توان گفت پا جای پای پدر گذاشته، از مظلومیت فرماندهان شهید لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام گفت؛ از حاج علی موحد دانش و پیچک و وزوایی… او که به همراه دیگر فرزندان سرداران شهید، گروه تشکیل داده‌اند، دغدغه‌های فرهنگی دارند و در مسیر پدران شهیدشان گام برمی‌دارند.

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن