مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم «سید احمد قریشی»

«سید احمد قریشی» از فرماندهان دلسوز و خدوم لشکر فاطمیون و یکی دیگر از اعضای خانواده شهیدان قریشی که در طول هشت سال دفاع مقدس شش شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کردند، به فیض شهادت نائل آمد.

وی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و طی سال های متمادی در راه دفاع از حرم مبارزه کرد، به دلیل جراحات شیمیایی ناشی از جنگ ‌تحمیلی، در سوریه به یاران شهیدش پیوست.

سید احمد قریشی اهل روستای برغان از توابع شهرستان کرج، فرزند شهید سید کمال قریشی، برادر شهید سید محمود قریشی و پسرعموی چهار برادر شهیدان قریشی، بنیانگذار واحد بسیج کرج، از مسئولان سابق سپاه کرج و تهران بود و در طول دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با دشمن بعثی جنگید.

مراسم تشییع این‌ شهید والامقام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، امروز روز یکشنبه سوم مردادماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای کرج آغاز و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) قطعه سرداران شهید به خاک سپرده شد.

 

گزارش تصویری:

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن