شهید محمد بابالو

شهید محمد بابالو

نام پدر: حسینعلی

نام مادر: مریم

ولادت: ۱۳۴۹

محل تولد: کرج

سن: ۱۸ سال

شهادت: ۳ مرداد ۱۳۶۷

محل شهادت: جاده خرمشهر

گردان: حضرت علی اکبر(ع)

مزار: کرج – امامزاده محمد

#آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

زندگینامه شهید محمد بابالو

شهید محمدحسین بابالو که نام پدرش«حسین علی» و نام مادرش«مریم» است در سال ۱۳۴۹، در کرج چشم به جان گشود. وی تا مقطع دوم راهنمایی ادامه تحصیل داد و به عنوان رزمنده ای دلاور در سمت «آرپی چی زن» در جبهه به مجاهدت پرداخت. سرانجام در سوم مردادماه ۱۳۶۷، با اصابت گلوله به پهلو و کتف در سوم مرداد ماه ۱۳۶۷، به شهادت رسید و مزارمطهرش در جوار «امامزاده محمد» کرج میعادگاه عاشقان و عارفان دلسوخته است.

#آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

وصیتنامه شهید محمد بابالو

بسمه تعالى

با درود و سلام خدمت حضرت ولى عصر(عج ) و نایب بر حقش حضرت امام خمینى (ره) و با درود به رزمندگان کفرستیز از جنوب تا غرب کشور و سلام بر شهیدانى که جان دادند تا اسلام زنده بماند.

الهى

بسوزان هر طریقى مى پسندى          که آتش از تو و خاکستر از من

رسول اکرم (ص ) مى فرماید: هیچ قطره‌اى بالاتر از قطره خونى که در راه خدا ریخته شود نیست و به درستی که چه زیبا مى فرماید: شهید بهشتى که شهادت حرکتى است شتابدار به سوى معشوق که نصیب هر کسى نمى شود و چه زیباست در راه خدا جان دادند و با ائمه معصومین و دوستان شهیدمان ملاقات کردند. یک روزى ملک الموت به إذن خداوند مى‌آید و جانمان را مى گیرید پس چه خوب است که خودمان جانمان را تقدیم کنیم و با عزت از دنیا برویم.

خدایا! سالهاست که در انتظار شهادت نشسته ام. خدایا! به ما هم توفیق بده تا شهادت نصیب ما هم بگردد.

خدایا! مرا به آتش عشقت بسوزان و پیکرم را خاکسترکن تا بتوانم در پیش روى حضرت على اکبر رو سفید باشم و ثابت کنم که از پیروان حضرت سیدالشهدا هستم. عزیزان خودتان را به خدا نزدیک کنید و نیمه شب با خدا مناجات کنید و ائمه معصومین را صدا بزنید و با خدا عشقبازى کنید و در آخر جانتان را تقدیم کنید که مى فرماید :

چرا باید سرانجام در خاک رفت

خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

خدایا! به پدرو مادرم صبر عنایت بفرما.

پدر و مادرعزیزم! من فرزند صالح و خوبى براى شما نبودم و نتوانستم رنج و زحمات شما را جبران کنم، مرا ببخشید و عفو کنید چون دیگر دست من از این دنیا کوتاه است. پدرعزیزم و مادر گرامیم! از کلیه آشنایان و دوستان براى من حلالیت بطلبید برادرانم را خوب تربیت کنید و اى خواهران من سعى کنید زینب گونه زندگى کنید.

دوستان عزیز گرچه من دوست خوبى برایتان نبودم و نتوانستم دوست صالح برایتان باشم و حقوق برادرى را ادا نکردم مرا ببخشید و حلال کنید.

از قرآن و فاتحه دریغ مدارید.

والسلام و على عبادا… الصالحین

خدایا! آتش عشقى عطا کن

بسوزان پیکر و بال و پرم را

خدایا! عاشقى درمانده هستم

بسوزان ز آتش عشقت دلم را

این دو بیت را خودم سروده ام

«محمد بابالو »

#آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن