دهمین جلسه هیئت رزمندگان راهیان نینوا

به روال سنوات گذشته، مقرر بود که هیئت رزمندگان راهیان نینوا، جمعه ۳۰ دی‌ماه در مسجد جامع نارمک با میزبانی برادران حاج حسن و حاج حسین آشتیانی برگزار شود.

با توجه به اتفاقات سال‌های قبل در این مسجد – حضور رئیس جمهور سابق در جلسه و حواشی این حضور – و همچنین کسالت پدر برادران آشتیانی و بستری شدن ایشان در بیمارستان، در جلسه قبل که در کرج برگزار شده بود، با مشورت سردار اردستانی و برادر حاج حسین آشتیانی ، مقرر شد جلسه این هفته در منطقه یافت آباد و به میزبانی برادر محمود قاسمی برگزار شود. چند روز بعد، برادر قاسمی اعلام فرمودند که برادر حاج ابراهیم کربلایی اصرار دارند‌ که جلسه دی‌ماه در منطقه احمدآباد مستوفی و به میزبانی ایشان برگزار شود؛ که با این موضوع موافقت شد.

علی‌رغم دوری راه و پیچیده بودن آدرس‌های اعلامی، جلسه در زمان مقرر و در مصلی احمدآباد مستوفی (واقع در جنوب غربی شهر تهران) با حضور برادران و خواهران – اعم از اهالی محل و پیشکسوتان نینوایی – بویژه عزیزانی که مدت‌ها از دیدارشان محروم بودیم؛ همچون آقا جواد توکلی معروف به حمزه و با مداحی مادحین محترم حاج سید مرتضی آل حسینی، حاج نادر حضرتی و مداح مهمان جناب آقای غلامی در فضای معنوی برگزار گردید.

بعد از ذکر دعای شریف ندبه و مرثیه خوانی سردار حاج سعید اردستانی، روزنگار دی‌ماه تیپ نینوا در هشت سال دفاع مقدس قرائت شد. بعد از صحبت دکتر اردستانی، جناب حاج فیروز احمدی دقایقی در خصوص اهمیت و ضرورت بازگو نمودن خاطرات دوران دفاع مقدس پیشکسوتان در گروه و تاکید مقام معظم رهبری در دِین رزمندگان به تاریخ، مطالبی را بیان فرمودند. در انتهای مراسم و پیش از صرف صبحانه با همخوانی برادر اردستانی و سایر حاضرین، نوای آسمانی «کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان…» در فضای مصلی طنین انداز شد. سفره صبحانه با زحمات برادران ابراهیم کربلایی، محمود قاسمی و سایر خادمین پذیرای حاضران بود. در پایان ضمن ثبت عکس‌های یادگاری، مراسم این ماه دعای ندبه هیئت رزمندگان راهیان نینوا به خیر و برکت و در جمع دوستان و همرزمان دوران پرحلاوت دفاع مقدس پایان یافت.

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن