شهید سعید اربابی

شهید سعید اربابی

نام پدر: مصطفی

نام مادر: ام لیلا

ولادت: ۲۵ مرداد ۱۳۵۰

محل تولد: شمیران

سن: ۱۵ سال

شهادت: ۱۳ دی ۱۳۶۵

محل شهادت: شلمچه

عملیات: کربلای ۵

گردان: حضرت علی اکبر(ع)

مزار: تهران – لویزان – امامزاده پنج تن

#آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

زندگینامه شهید سعید اربابی

سعید اربابی بیست و یکم مرداد ۱۳۵۰، در شمیران چشم به جهان گشود. پدرش مصطفی، فروشنده بود و مادرش، ام لیلا نام داشت. دانش آموز سوم راهنمایی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

وی ۱۳ دیماه ۱۳۶۵، در شلمچه به شهادت رسید.

پیکر مطهر و بی سر شهید سعید اربابی در اسفند ماه ۶۵ و گذشت بیش از یکماه از تاریخ شهادت، به آغوش خانواده بازگشته و در گلزار شهدای امامزاده پنج تن لویزان به خاک سپرده شد.

#آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

وصیتنامه شهید سعید اربابی

بسم رب اشهدا و الصدیقین
و لنبلونکم بشی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و اثمرات و بشر اصابرین الذین اذا اصابتهم  قالوا انا لله و انا الیه راجعون ( در آینه بیازماییم شهدا را)
با سلام خدمت درگاه آقا امام زمان و سلام خدمت نایب بر حقش آقای اسلام امام خمینی و سلام بر سالار شهیدان آقا امام حسین .
بار خدایا ما را با شهدای کربلا محشور بفرما بارخدایا هرچه زودتر ما را به کربلای حسینی نزدیک فرما . پروردگارا به اسمت آقا امام خمینی امام امت را تا انقلاب حضرت مهدی نگه دار.
با سلام خدمت پدر و مادر و برادر و خواهر عزیزم و غیره امیدوارم که این بنده ی حقیر را حلال نموده و من را ببخشید و از مردم محل هنگامی که جنازه ام بر لویزان وارد می شود از مردم برای من حلالیت بگیرید . و ای مادر و پدر متاسفم که نتوانستم زحمات شما را جبران کنم و تو ای مادر که شبها بر بستر برای من شب زنده دار بودی و تو ای پدر که شبها من را در بستر می گرفتی و یک بوسه بر من می زدی مرا حلال کنید همه و همگی ، دلم می خواهد که هنگامی که شهید می شوم برای من پیراهن مشکی نپوشید و چراغانی نکنید و من را بر روی امیر دفن کنید. در ضمن ساعت دستیم را به برادر بدهید و در مجلس ختم و شب هفت و غیره به مردم بگویید اگر کسی از چیزی می خواست یا پول به او بدهید خداوند شما را توفیق دهد. والسلام
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیاء و عند ربهم یرزقون.

۳۰ مهر۱۳۶۵

#آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن