شهید امیر امین آبشوری

شهید امیر امین آبشوری

نام پدر: کاظم

تاریخ تولد: ۱۳۴۳

محل تولد: تهران

شماره شناسنامه: ۵۲۰۹

تاریخ شهادت: ۲۳ دی ۱۳۶۵

محل شهادت: شلمچه

عملیات: مرحله دوم کربلای ۵

گردان: حضرت علی اکبر (ع)

سایر اطلاعات: شهید امیر امین آبشوری دوره راهنمایی را در مدرسه مفید گذرانده است.

آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

وصیتنامه شهید امیر امین آبشوری

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اینجانب امیر امین آبشوری فرزند کاظم متولد ۱۳۴۳ تهران به شماره‌ی شناسنامه‌ی ۵۲۰۹ شهادت می‌دهم، به وحدانیت خداوند و رسالت محمد (ص) و آسمانی بودن قرآن و حقانیت قیامت؛ و با سلام به امام زمان (عج) و نائب برحقش و مخلصین راه سعادت؛ و خدا را شکر می‌کنم که به من توفیقی عنایت فرمود که مدت‌زمانی هرچند کوتاه در جبهه بمانم و گوشه‌ای از دین خود را ادا کنم و به این حقیقت رسیدم که جهاد دری است از درهای بهشت که فقط بر بندگان خاص خداوند باز است و اگر تاکنون موفق نشده بودم در جبهه بمانم شاید به دلیل این بود که هنوز مخلص نبودم.

از خداوند بزرگ مسئلت دارم که بنده‌ی حقیر را مورد عفو خود قرار داده و از گناهانم درگذرد و سفارشی که به امت حزب‌الله دارم حمایت و پشتیبانی از اسلام و این جمهوری است هرچند که خداوند خود وعده فرموده که دینش را اگر به باریکی موئی نیز برسد آن را حفظ خواهد کرد.

مطلب دیگر آنکه قدر این امام عزیز و این بنده‌ی مخلص خداوند را بدانید و از اوامر ایشان پیروی نمایید و از خداوند طول عمر باعزت برای ایشان را آرزو کنید.

و شما پدر و مادر عزیزم: مرا حلال کنید شما که از هیچ‌چیز در رشد و تربیت من دریغ ننموده‌اید؛ اگرچه نتوانستم فرزند خوبی برایتان باشم، شمارا سفارش می‌کنم به صبر، حتی صبر دوباره که خداوند با صابرین است؛ و سرافراز باشید چراکه خداوند به شما نظرکرده و چنین توفیقی نصیبتان نموده که از این خانواده دو شهید به لقاء او نائل گردند.

مطلب دیگر با برادرانم است که شمارا به احترام به والدین و صلابت در دین و پشتیبانی از ولایت‌فقیه سفارش می‌کنم و توای خواهرم، اگرچه هنوز خیلی کوچکی و انشاء الله بزرگ‌تر که شدی مهم‌ترین وصیت [من] به تو حفظ حجاب است که بهترین زینت زنان در حفظ حجاب است.

از همه آنان که به نحوی با من آشنایی داشتند حلالیت طلب می‌کنم و از همه التماس دعا دارم. اگر برایتان مقدور است چهار ماه نماز و بیست روز روزه و مبلغی پول جهت رد مظالم از طرف من به دفتر امام بدهید.

خداوندا ظهور آقا امام زمان (عج) را نزدیک بگردان و اماممان را محفوظ بدار.

امیر امین آبشوری

۱۳۶۵/۱۰/۳

آرشیو گردان حضرت علی اکبر(ع)

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن