شهید الله یار دکامی

شهید الله یار دکامی

نام پدر: غلامعلی

تاریخ شهادت: ۲۱ بهمن ۱۳۶۴

محل شهادت: جزیره ام الرصاص

عملیات: والفجر ۸

گردان: حضرت علی اکبر(ع)

آرشیو سایت گردان علی اکبر(ع)

 

وصیتنامه شهید الله یار دکامی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد خداوند روزی می خورند

با سلام به حضرت مهدی (عج ) منجی عالم بشریت این در هم کوبنده ظالمان و ستمگران و نائب بر حقش حضرت امام خمینی ارواحنا له الفدا رهبر مستضعفان جهان این قلب تپنده امت حزب الله چند نکته ای را گر چه خود را لایق این نبینم به عنوان وصیت عرض کنم.

از خداوند متعال می خواهم که فیض شهادت را نصیب ما بگرداند چون ما بندگان رو سیاه و گنهکار درگه او هستیم و اگر خدا بخواهد ما را عذاب بدهد به خدا قسم که هرگز نخواهیم توانست یک لحظه آن را تحمل کنیم شاید که مورد رحمت خداوند قرار بگیریم و از گناهان ما در گزرد. بخدا قسم اگر این رهبر عزیز نبود هنوز هم در آن همه گناهان غرق بودیم و هرگز نمی توانستیم خود را بیرون بکشیم.

شکر خدایی را که این نعمت گرانقدر را نصیب ما گرداند پس ای امت سلامی قدر بدانید این نعمت را به حرفهای او جامه عمل بپوشانید که این ندای حسین زمانه دوباره از کربلای ایران بلند شد که هل من ناصرا ً ینصرنی مردم دین خدا را یاری کنید امام را تنها نگذارید به جبهه روی آورید و این ندا را پاسخ دهید.

این قدر به فکر مسائل مادی نباشید به فکر آخرت باشید که این دنیا فانی می باشد و می گذرد و آن دنیا است که ما چگونه می توانیم جواب خدا را بدهیم ای کسانی که صدها سال مردم کوفه را به خاطر تنها گذاشتن امام حسین لعنت می کنید به خدا اگر امام را تنها بگذارید شما هم در جوار آنها قرار خواهید گرفت و آیندگان شما را لعنت می فرستند آیا هنوز به این فکر کرده اید که چرا جوانها ۱۳-۱۴ ساله که هنوز دست آنها به گناه آلوده نشد در این کربلای کشورمان چگونه به در گاه خدا روی آوردند و جان فشانی می کنند و ما هنوز در خواب غفلت بسر می بریم و از مال و دیگر مسائل مادی صحبت می کنیم. به خدا وقتی که انسان به این جبهه های نبرد حق علیه باطل می آید انسان خود را بیشتر به خدا نزدیک می کند و وقتی بچه های کم سن و سال را می بینی که چگونه پای گذارده و در را دین خدا و دین حسین (ع) پر پر می شود و البته که انسان اگر این مسائل را درک کند از خود بی خود می شود و می بینم که چگونه رزمندگان عاشق خدا می شوند و به سوی او پر می کشند.

ای پدر و مادرم امیدوارم که مرا ببخشید که نتوانستم حق فرزندی را نسبت به شما ادا کنم و از شما می خواهم که برای شهادت من ناراحت نباشید چرا که شهادت تنها آرزویم بود و همیشه آن را از خدا طلب می کردم و از شما می خواهم که بیش از پیش رهرو راه آن امام عزیز خمینی بت شکن باشید که سعادت شما در این راه است که راه او همان صراط مستقیم است و در مورد دفن می خواستم اگر امکان داشته باشد مرا در جوار دیگر شهدای گلزار شهدای امام زاده قاسم دفن کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

و السلام

به امید فتح کربلا و آزادی قدس عزیز

۲ اردیبهشت ۶۳

الله یار دکامی، جبهه های جنوب

آرشیو سایت گردان علی اکبر(ع)

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن