جلسه اول تدوین تاریخ رزم عملیات کربلای۵

تدوین نبرد عملیات کربلای۵ لشکر۱۰ سید الشهدا(ع) کلید خورد
اولین جلسه کارگروه تدوین نبرد عملیات کربلای پنج با حضور سردارحاج علی فضلی و فرماندهان واحدها و گردان های لشکر۱۰ شرکت کننده در این عملیات در روز سه شنبه ۲۳ شهریور در ساختمان شهید موحد دانش تیپ حضرت زهراء سلام الله علیها برگزار گردید.
در این جلسه بعد از خیر مقدم توسط فرمانده تیپ حضرت زهراء سلام الله علیها ، سردار حاج علی فضلی در خصوص دستور جلسه توضیحاتی دادند و سپس پژوهشگر و نویسنده نبرد کربلای ۵ به تشریح طرح نامه تدوین نبرد کربلای ۵ پرداخت و در ادامه فرماندهان گردان ها و واحدها نظرات خود را در باره جمع آوری و تدوین این نبرد کربلای ۵ ارائه دادند.
سردار محسن سوهانی به عنوان مدیر و ناظر تدوین نبرد کربلای ۵ لشکر ۱۰ و برادر یدالله ایزدی راوی نبرد کربلای ۵ به عنوان پژوهشگر و نویسنده این نبرد انجام وظیفه مینمایند
لازم به ذکر است که لشکر ۱۰ سیدالشهداء علیه السلام با شکستن دژ شلمچه در ۱۹ دیماه ۱۳۶۵ وارد نبرد کربلای ۵ شد و با تصرف ۵ ضلعی شلمچه ، سنگرهای هلالی را فتح کرد و در این نبرد از یگان های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمن بود.

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن