تشکیل جلسه تدوین حماسه رزم لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام

گزارش سلسله جلسات فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا علیه السلام ۱ تیرماه ۱۴۰۰

موضوع: تدوین حماسه رزم لشکر در دفاع متحرک جلسه اول

در ادامه سلسله جلسات تدوین حماسه رزم لشکر۱۰ سیدالشهدا علیه السلام، در نخستین روز تابستان سال ۱۴۰۰، نخستین جلسه فرماندهان این لشکر برای تدوین تاریخ رزم لشکر در دفاع متحرک برگزار شد.

این جلسه با حضور فرمانده لشکر؛ سردار حاج علی فضلی و فرماندهان گردانها در باغ موزه دفاع مقدس برگزار گردید.

فرماندهان این لشکر، گرمترین فصل سال را با خوش و بش و تبریک ولادت با سعادت خورشید طوس، گرمتر کردند و جلسه خود را با ذکر توسل به امام مهربانی‌ها، حال  و هوایی دیگر بخشیدند.

سردار حاج حمید تقی زاده؛ فرمانده گردان حضرت علی اکبر علیه السلام، به عنوان متولی و سرپرست این پروژه، از اقداماتی که برای این جلسه در نظر گرفته سخن گفت و اوراق تهیه شده توسط گروه تحت نظر ایشان، در ابتدای جلسه میان فرماندهان توزیع گردید. این اقدامات در کنار پاورپوینت تهیه شده که به نظر حضار رسید، نشان از آن داشت که این فرمانده سرافراز دفاع مقدس، همچنان روحیه وسواس و دقت نظر و تلاش خاص و ویژه در انجام مسئولیت به بهترین نحو را در خود حفظ و حتی تقویت نموده است.

***

در ادامه جلسه، فرماندهان دیگری نیز در ارتباط با موضوع دفاع متحرک سخن گفتند. ازجمله برادران:

  • حاج خادم
  • حاج احمد صبا
  • حاج مصطفی کریم پناه
  • حاج ابوالفضل اسلامی
  • حاج سعید اردستانی
  • حاج اکبر عاطفی
  • حاج جعفر طهماسبی

و دیگر برادران

***

چونان همیشه و چونان دوره دفاع مقدس، با فرا رسیدن اذان ظهر، فرماندهان جملگی دست از کار و صحبت کشیدند و در همان محل جلسه، ایستادند به نماز.

More To Explore

شهید

شهید

شهدا

شهید محمدرضا محمودی تفرشی

نام: محمدرضا نام خانوادگی: محمودی تفرشی نام مادر: فاطمه نام پدر: حسن تاریخ تولد: ۱۳۴۸/۱۲/۲۵ محل تولد: تهران وضعیت تاهل: مجرد میزان تحصیلات: اول متوسطه (علوم تجربی) سن: ۱۷ سال تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۲/۱۲ محل

خانهدسته‌هاحساب کاربریسبد خرید
جستجو کردن